The Front Row with ALEXDARG

W najnowszym wpisie chciałabym zrobić dotychczasowe podsumowanie mojej trzyletniej działalność w sieci. Myślę, że mała przypominajka i flashback przed nowym sezonem w branży modowej będzie idealnym jego rozpoczęciem. Kampanie reklamowe, eventy, pokazy, sponsorowane wyjazdy zagraniczne, sesja okładkowa – to wszystko zebrane w jedną całość znajdziecie poniżej, a działo się oj działo… ;)

W branży modowej działam już blisko 10 lat, jednak początków mojego zafascynowania fotografią i modą ogólnie pamiętam i doszukuję się już w czasach szkoły podstawowej. W młodości przez osiem lat trenowałam turniejowy taniec towarzyski, mając do czynienia z pięknymi sukniami, piórami i cekinami, co przełożyło się na moją późniejszą fascynację trendami i modą. Od momentu, kiedy zaczęłam studia, moje hobby przerodziło się w pracę, zawód, profesję już na poważnie. Zrozumiałam, że to jest mój plan na życie i chcę się w tym spełniać oraz realizować marzenia.

Jak mogę krótko podsumować moją 3-letnią działalność?
Pasja. Determinacja i Konsekwencja. To my jesteśmy reżyserami otaczającej nas rzeczywistości. Jesteśmy tym, o czym myślimy, tym, co mamy w głowie i w sercu. Ale… przy odhaczaniu kolejnych celów nie możemy jednak zapomnieć o hierarchii wartości, która wyznaczałaby granice tego, co możemy poświęcić w imię marzeń. Niestety nie każda gra (marzenie) jest warta świeczki, bo momentami można się w tym wszystkim po prostu zagubić. Moje ulubione powiedzenie – „mierz siły na zamiary” – pomaga zdefiniować priorytety, aby wiedzieć, w którym kierunku iść.

Czy czuję się kobietą sukcesu?
Powiem szczerze, że nigdy nie byłam i nie będę zadowolona z siebie w stu procentach. Zawsze zdaje mi się, że mogłabym mocniej, bardziej i ambitniej. Jestem krytyczna wobec siebie, ale według mnie jest to jak najbardziej zaleta. Krytycyzm nie pozwala mi osiąść na laurach.

A więc… przeżyjmy to jeszcze raz! Zapraszam! :)

Kampania HTC Polska; moje zdjęcie przeistoczone w mural w centrum Warszawy przy współpracy
z graficzką Olką Osadzińską:

Kampania Schwarzkopf w Paryżu; ALEXDARG jako Polska ambasadorka marki:

Wyjazd z marką Schwarzkopf na Open’er Festival 2017:

Wyjazd do francuskiej Tuluzy i kurortu Avene, na specjalne zaproszenie koncernu Pierre Fabre:

Występ w programie „Wyjątkowa Chwila” TVN przy współpracy z marką Rossman:

Stylizacja „Slytherin Girl” doceniona przez koncern Warner Bross i udostępniona na oficjalnych kanałach filmu o Harrym Potterze:

Okładka w ogólnopolskim magazynie Wedding, dostępny w salonach prasowych w kraju:


Konferencja prasowa French Touch 2016; ALEXDARG ambasadorką Dni Francuskich w Polsce:

Zaproszenie na spotkanie z Gosią Baczyńską w jej warszawskim atelier:

Pokazy polskich projektantów, eventy, konferencje, press-day’e marek luksusowych i zagranicznych (m.in.: Lancome, YSL, Giorgio Armani, Givenchy, Guerlain, PANDORA):

RELATED POSTS

3 komentarze

  1. Odpowiedz

    P

    08/19/2019

    Prześlicznie!

  2. Odpowiedz

    Patryk Tarachoń

    08/22/2019

    Widzę, że sporo osób obchodzi 10-lecie blogowania. Mój jubileusz już w przyszłym roku. :)

    • Odpowiedz

      Aleksandra Dargiewicz

      08/23/2019

      U mnie to dopiero 3-lecie! :)

LEAVE A COMMENT

error: Zawartość jest chroniona !!